Yritystarina





Perustaessani yritykseni 1994, ajatukseni oli jo silloin työskennellä kunnianhimoisesti ja tehdä parhaani asiakkaan hyväksi. Luoda graafista muotoilua, joka toimii kokonaisvaltaisena liiketoimintastrategian osana. Toimia luetettavana ja pitkäaikaisena yhteistyökumppanina tuotteen/palveluiden markkinoinnissa.

Näköaisti on merkittävin aisti. Havainnoimme ympärillä olevaa maailmaa ensisijaisesti silmillämme. Jopa 75% viestinnästä kulkee silmien kautta ihmisen tietoiseen ja tiedostamattomaan ajatusmaailmaan. Silmänräpäyksessä graafisen ilmeen on tavoitettava lukijansa sielu. Hetkessä – sillä juuri sen suurempaa mahdollisuutta sille harvoin suodaan.

Onnistunut ja vahva visuaalinen ilme on yrityksen voimavara joka mahdollistaa laaja-alaisen imagomainonnan. Se kasvattaa yrityksen arvokasta aineetonta omaisuutta markkinoilla, joilla mielikuvatekijöillä on merkittävä vaikutus valintoihin ja päätöksen tekoon. Parhaimmillaan se on omistajansa symboli, joka visuaalisen koodiston avulla erottuu massasta ja vahvistaa brändiä. Brändiksi ei voi julistautua vaan asema täytyy ansaita. Kaikki osatekijät vahvistavat omalta osaltaan lupausta brändin laadusta. Tässä graafinen muotoilu on avainasemassa.

Designissa piilee valtaa, se luo ilmeen ja fiiliksen. Tuotteen tulevaisuus riippuu yhä enemmän mielikuvista. Suunnittelijan on annettava kaikkensa pienimpäänkin mitä tekee. Graafisen designerin matkani on jatkunut 20 vuotta yhteistyössä mukavien asiakkaiden, persoonallisten ja upeiden tuotteiden kanssa. Iso kiitos hyvästä yhteistyöstä heille kaikille.

Rakentamani www-sivuston portfoliossa on näytteitä töistäni. Julkaisujärjestelmänä maailman käytetyin avoimen lähdekoodin WordPress.

Yst. Terv. ; ) Hanna Wallenius-Laitamäki